Gómez-Zorrilla, J. y Sánchez Piña, D. (2022). Guía práctica de analítica digital. LID Editorial (Madrid), 168 pp.

Authors

Keywords:

digital marketing, KPIs, data, ROI

Abstract

The first sentence of this book, which is also the title of the prologue, reveals a lot about its content: «If you can’t measure it, you can’t improve it». The main focus of this practical guide is to collect essential KPIs, metrics and ratios that can analyze the optimization, conversion, and profitability of any business with an internet presence, in order to determine if the digital strategy is working.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Jorge Rejón Diez, Máster en Edición. Universidad Complutense de Madrid (España)

Licenciado en Filología Hispánica por la Universidad de Valladolid y máster en Edición por la Universidad Complutense de Madrid. Su trayectoria profesional se ha desarrollado principalmente en la Editorial CEF.- Centro de Estudios Financieros, donde suele gestionar los contenidos relacionados con el marketing y la publicidad.

Portada del libro Guía práctica de analítica digital

Published

2022-11-07

How to Cite

Rejón Diez, J. (2022). Gómez-Zorrilla, J. y Sánchez Piña, D. (2022). Guía práctica de analítica digital. LID Editorial (Madrid), 168 pp. Revista De Marketing Y Publicidad, (6), 95–98. Retrieved from https://revistas.cef.udima.es/index.php/marketing/article/view/7213