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Revista de Marketing y Publicidad
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  3. Revista de Marketing y Publicidad N.º 1 Febrero 2019

Revista de Marketing y Publicidad N.º 1 Febrero 2019

Comunicación de la sociedad digitalmente

ISSN: 2659-3904 / ISSN-e: 2792-405X

Published: 2019-02-07

Full Issue

  • PDF (Español (España))

Research studies

  • Approximation to the management of the corporate identity in the Spanish municipalities

    Esmeralda López Alonso, Begoña Moreno López
    7-38
    • PDF (Español (España))
  • Big Data: Applications of the data management in the different stages of the conversion funnel

    Raquel Arganza Salcedo, Miriam Arroyo López
    39-68
    • PDF (Español (España))
  • Advertising, marketing and video-games: Inclusiviness, diversity and stereotypes

    Susana Blanco Fernández, Judith Velasco Rodríguez, Carmen González Pais
    69-99
    • PDF (Español (España))
  • Diagnostic model of the maturity level of digital customer experience management

    Silvia Prieto Preboste
    101-137
    • PDF (Español (España))
  • The 'herd effect' in the consumption of leisure time: 'dolce far niente' or when 'having a good time' becomes an obligation

    Sergio A. Berumen
    139-170
    • PDF (Español (España))

Reviews

  • Portada libro Gamificación. Mecánicas de juegos en tu vida personal y profesional

    Ramírez Cogollor, J. L. (2014). Gamificación. Mecánicas de juegos en tu vida personal y profesional. SC Libro, 174 pp.

    Jacobo Feijóo
    171-172
    • PDF (Español (España))
  • Portada libro B2S. Business to Social

    Varios autores. (2015). B2S. Business to Social. Marketing digital para empresas y personas. SC Libro, 256 pp.

    Rafa Sospedra
    173-174
    • PDF (Español (España))

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